söndag 2 november 2008

End-of-week update

everystockphoto.com
Så här har det sett ut på ett antal utvalda* bloggar under den gångna veckan.
Volanger och volangblusen har varit het hos Modette-Eleonore, Pause-Linn och LLC, varför vet jag inte. Jag får mest flashbacks från nittiotalet när jag gick på Face Repeat-discot iklädd volangblus. Chanels nya "blogg" var minst lika intressant som deras nya tvåfärgade strumpbyxor, och Ebba Von Sydow, Rodeo-Agnes, Modette-Eleonore och Pause-Karoline valde att ta upp ämnena i deras bloggar. Precis som jag tog Ebba, Eleonore och Fashionalities upp faktumet att Olsentjejerna har släppt en ny bok. Och vem missade bilderna på Sandra Backlunds senaste kollektion? Inte Agnes och Eleonore i alla fall. Nästa söndag lovar jag att bättre koll på läget på de utländska bloggarna också.

*Jag kollar en hel del bloggar under veckan, men alla skriver inte alltid om samma saker. Jag har bara tid för vissa, och den här veckan har jag inte kollat alla som jag brukar kolla.

Inga kommentarer: