onsdag 12 november 2008

Kläder som gjorda för fest

Nästa helg ska jag på storfest, och har länge funderat på vad jag ska ha på mig. Jag har en klänning i garderoben som bara har använts en gång. Den skulle jag kunna piffa upp med ett snyggt skärp eller guldhalsband. Och det tänkte jag faktiskt göra, ända till jag fick syn på en ursnygg klänning från H&M. Den är en av några utvalda partykläder som de nu säljer i webbutiken. Den liknar klänningen som Holly Golightly har på sig när hon är på dejt med brasilianaren. Alldeles underbar helt enkelt. Så jag slog till på en gång, och tur var väl det, för nu visar det sig att den rosa varianten är helt slutsåld.
I ren partyanda har jag kollat runt i andra webbutiker för att se deras festklädutbud, och jag hittade en hel del. Öppna bilderna i nya fönster för att slippa trycka på bakåtknappen.


1 kommentar:

Lisa Resnick sa...

I'm personally a big fan of stylerant blog. Thanks for sharing this post.
clipping path
clipping path service
background removal